Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Hemma
2011-02-21 / 17:34:35 / Startsidan

Sitter hemma nu och sjunger falskt till Never shout Nevers Your biggest fan ;)
Idag fyller Kenneth år, min mammas sambo eller vad man nu ska säga, de är förlovade och har varit ihop i 6 år kanske :/ Jag vill ju inte kalla honom för låtsatspappa eller styvfar för de är han ju inte! Eller jag vet inte, jag ser ju inte honom som en andra pappa utan lite mer som en nära vuxen eller va fan jag ska säga!? Och man kan ju inte säga Mammas nya kille för då låter de ju mamma tar hem en ny kille varje vecka. När jag ropar på honom o sånt säger jag ju Kenneth och inte direkt Styvfar.. Men vad säger man då, Sambo? Men de känns ju så oseriöst, eller något.. Aja, här kommer min slutsats: Kenneth=Mammas sambo-som-är-väldigt-nära-och-har-bott-i-samma-tak-som-mig-i-6-år. Varför finns de så få bra ord?! 

Aja, vem bryr sig!? Haha, ni fattar nog, hoppas jag..
Iaf Grattis Kenneth! :D


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)