Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Kom precis hem :)
2011-02-19 / 23:19:58 / Startsidan

Har haft sjukt kul på Teatern, den var riktigt bra och jag skrattade många gånger ;)
Är så otroligt nervös, jag ska ju börja på den teatern :S Tänk om jag gör bort mig ordentligt? Gud, vill öva på något sätt men jag kan ju inte köra improvisionsteater med mig själv?
Ändå är det så otroligt kul, vill ju bara ställa mig upp på scenen och vara med ;) Men övning ger färdighet ;) Och de e ju inte meningen att vi bara ska visa vad vi kan på impronkursen utan grejen är ju att vi ska lära oss :)
De blev inget med Moa idag efterson hon skulle på nån Casting idag :(
Så jag och Saga åt chokladpaj och drack varmchoklad o satt o prata lite..

Bloggar mer snart ;)
Ska bara städa lite i mitt katastrof-rum ;)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)