Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Morgon på er ;)
2011-02-17 / 06:49:16 / Startsidan

Idag är de matteprov D: Och de e min första lektion..
Så jag är lite nervös..
Men aja, idag efter skolan ska jag nog ringa Ella och se om vi kan träffas och skriva på våran berättelse lite ;)
Sen ska jag sooovaaa :)
Haha men jag är dödstrött, låg o pluggade länge igår så jag är nog ganska säker på att det kommer bli bra :)

Nu måste jag fixa mig lite, ska platta håret o grejer idag hade jag tänkt..
Lägger kanske in ett till modeinlägg snart ;)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)