Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

PLUGGAT
2011-02-16 / 22:57:24 / Startsidan

Har inte hunnit blogga idag eftersom jag har pluggat för fulla muggar ;)
Har matteprov imorgon och hoppas verkligen för att få bra på de här eftersom de inte gick som jag hoppats på förra provet, De tråkiga är bara att vår mattelärare är bortrest och har varit de i 4 veckor och man behöver faktiskt honom vid provet för att verkligen förstå vad man ska lära sig.. Aja iaf nu ska jag gå igenom allting lite fort en gång till sen ska jag bara sova, är dödstrött! D:

Bloggar med imorgonbitti om jag hinner ;)
¨

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)