Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Rena rama släktträffen ;)
2011-02-18 / 21:14:03 / Startsidan

Haha ;)
Cornelia o jag kunde inte vara idag eftersom hon skulle till sin pappa en dag tidigare för att hon skulle fira sin födelsedag tror jag.. Så då bestämde vi med Linnea (min moster) och hennes sambo med deras barn Noel som precist fyllt 2 att komma över på fika.. Sen stanna de över middagen och sen fick vi reda på att min andra moster, hennes man och deras barn Vincent som fyller 2 i augusti var in närheten och då bad vi de komma över. Såhär sittar jag med de sötaste kusinerna och härligaste släkten ;)
Men kusinerna sitter mest o snuttar nu och är väldigt trötta som de sprungit runt ;)<3
Så nu är de lugn och ro och prat om gamla tider ;)

GUD VAD LÄNGE SEN! D:

Nu blev det här bara ett väldigt fult inlägg, så hejdå!
Bloggar mera sen ;)



0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)