Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

S.A.N.T
2011-02-23 / 08:27:33 / Startsidan

Godmorgon!
Idagf ska vi först kolla på en film som kommer handla lite om vad vi har jobbat om ;)
Sen kommer Anonyma Alkolister till skolan och föreläser :)
De är faktiskt ganska avskräckande med allt de här.. De kanske ändå får mig att inte börja röka,snusa eller droga. Mitt mål har alltid varit att jag ska vara nykterist livet ut. Men vi får se om jag lyckas hålla de ;)

Juste: S.A.N.T= Sniffning.Alkohol.Narkotika.Tobak

Måste gå nu men hejdå ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)