Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SJUK
2011-02-07 / 22:53:20 / Startsidan

Gick till skolan som vanligt idag men mådde sjukt dåligt. Så vid lunch efter att nästan tuppat av på SO:n fick jag gå hem och sova, för de är nog de ända jag gjort idag och de är därför jag inte kunnat blogga :/
Aja, ska försöka slänga in nåra inlägg nu sen ska jag nog sova lite bort så den här satans febern kan gå bort. Jag hatar att vara sjuk, ändå blir jag det hela tiden D:

Lägger snart upp bilderna från åland m.m. :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)