Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Teater,Moa och Teater
2011-02-19 / 11:04:24 / Startsidan

Snart så blir de att åka till teatern, juste vi ska göra en ny och egen verison av den fula ankungen ;) Och jag ska spela den elaka mamman :)
Sen efter teatern ska jag nog hitta på något med den finaste Moa<3
vet inte exagt vad vi ska göra men något iaf ;)
Efter de så ska jag in till stan o kolla på Improvisionteatern eptic Win Win.
Och de e ju på den teatern jag ska börja. Min farmor jobbar där även med pappersarbete och sånt och min farbror är skådespelare där :)

Aja, de e min dag då.
Om någon bryr sig..


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)