Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Torsdagsmys :)
2011-02-24 / 21:11:29 / Startsidan

Sitter i soffan o kollar på tv i familjen med morgonrock och mina sjukt sköna tofflor :)
Håller fortfarande på med Ebbas design och de tar nog ett tag till tills de blir klart.
Efter jag är klar med disignen ska jag nog städa klart rummet :)

Idag var vi ju på museum med klassen. Det var tråkigt D: Haha, inte min grej ;)
Sen åkte jag, Petter, Frida, Jacqueline, Nathalie och Oscar tillbaka till stockholm central där vi gick o åt på macdonalds, eller de var bara Oscar som åt ;) Haha, men han hade glömt matsäck till museumet ;)
Efter de gick vi till teknikmagasinet o köpte Bajsparfym! Gud, vad den stank! Den var så vidrig, haha den luktade kodiare och inte bara lite D: Så vi gick runt och sprejade med den och fick alla att kvävas! Haha, tror egentligen vi bara blev ordentligt mobbarde eftersom vi luktade bajs hela gänget ;D Haha, sen åkte jag, Frida, Jacqueline och Nathalie till ett litet mysigt bakeri och fikade där några timmar :) Efter de tog vi bussen hem till Frida och gick ut med hennes hund :)
Har haft jättekul men en person saknades (ebba!) Haha, men hon skulle på träning :(
Ska fortsätta med designen nu, bloggar mer sen!



2 Kommentarer
ella o nina:

Du är snygg!!! <3



SKRIVET DEN: 2011-02-24 KL: 21:37:20 URL: http://onlywhen.blogg.se/
Anonym:

Intresserad av en ny, proffsig design till din blogg? Kolla in min tävling! Där har du chansen att vinna en personlig design, för jag lottar nämligen ut inte bara en, utan TVÅ designer.

Läs mer om tävlingen här: http://technodrog.blogg.se/2011/february/tavling.html !



SKRIVET DEN: 2011-02-24 KL: 22:05:26



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)