Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ella heter hon
2011-01-13 / 22:54:45 / Startsidan

Har varit med Ella hela eftermiddagen och skrivit i vår bok ;)
Först var hon här hemma hos mig och så diskuterade vi lite om ordningen och så, vem som ska skriva vad ex.
Sen åkte hon hem o åt mat o sen resten av dagen har vi varit inloggade på msn och haft sånt där samtalsgrej på msn så man kan prata med varandra ;)
Vi har skrivit sen 4 tills nu och vi kommer nog hålla på ett tag till för på tisdag ska vi vara klara med de första kapitlet :) Gud, är lite trött i fingrarna bara men jag måste kämpa på:)

Önska oss lycka till! ;D

1 Kommentarer
ella:

och jag ser ju INTE ut som ett missfoster med en skrynklig haka?



SKRIVET DEN: 2011-01-13 KL: 22:58:41 URL: http://ellalauren.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)