Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

haha:) alla ligger och sover här förutom j...
2011-01-15 / 08:12:22 / Startsidan

haha:) alla ligger och sover här förutom jag. Vi har vart uppe hela natten så de är inte konstigt att de sover;) jag somnade själv kl 5 och då var de uppe och eftersom man har så enormt skojiga vänner vaknade jag upp med mustash, skägg, ihopsatta ögonbryn och sen står det SLAV i pannan. Haha vilka töntiga vänner man har! Aja måste sluta nu men puss och korv!<3


1 Kommentarer
Frida:

hahahah åh du är så vacker när du soveer!! <3



SKRIVET DEN: 2011-01-16 KL: 08:38:43



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)