Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Jag är MAGSJUK :(
2011-01-02 / 11:52:51 / Startsidan

Gud, alltså!
Såklart jag blev smittad igår av familjen!
Fy, alltså.. Spy är det värsta jag vet och jag menar det verkligen de e ingeting jag bara säger nu utan jag kommer inte på något värre än att spy! Igår innan jag skulle spy första gången, började jag gråta för att det är så hemskt att spy! Sen började hela min kropp darra och jag blev svimfärdig bara för att jag är så himmla rädd för att spy. Fattar ni? Det finns verklingen inget värre att spy. Och då är de ju kul att man spytt TRE GÅNGER INATT D: Jag bara låg i min säng och mådde illa medhans jag väntade på morgon.. Och när jag väl somnade drömmde jag att jag spydde i sängen och då vaknade jag kallsvettig och kollade igenom sängen. Och allt jag kunnde tänka på var mat. Ingenaning varför men det första som kommer in i mitt huvud när jag säger till mig själv "tänk på nåt roligt" är KORV! D: elr bajskorv..

Okej, jag vet att ingen kommer läsa det här men ändå :)




1 Kommentarer
ella:

stackars norea :(<3



SKRIVET DEN: 2011-01-05 KL: 14:06:39 URL: http://ellalauren.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)