Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ny header :)
2011-01-09 / 12:06:51 / Startsidan

Har gjort en ny header nu men har ingen aning hur jag ska få in den :O
Jag kan ju i och för sig ta bort designen och fixa den till en normal design men då kan jag inte ha stora bilder :(
Aja.. Ella får hjälpa mig ;)

Idag är ju den sista dagen på lovet för mig och den tänkte jag spendera genom att städa dvs om ingen vill vara med mig idag ;)


Så ser den nya headern ut
(tryck på den så får du se den i stort format)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)