Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Plattar håret o bränner örat :D
2011-01-24 / 06:50:23 / Startsidan

Japp sitter här på morgonen och plattar mitt hår och lysnnar på min lista på Spotify där de endast finns braiga låtar på ;) Åå, önskar jag hade långt fint hår...
Vill verkligen köpa löshår med clips men jag får se..

Hårförlängnings Produkter - #18 MÖRKBLOND CLIP ON SET HAIR EXTENSIONS 50cm
Från Rapunzel


Känns ju lite läskigt med färgen.. Tänk om de blir fel D:
Aja.. Först måste jag nog ändå spara ihop pengar :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)