Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Pyamasparty!
2011-01-14 / 16:21:33 / Startsidan

Haha :D Finns det nåt fulare ord än pyamasparty elr jo Potpure (elr hur det nu stavas)! Inget kan slå potpure!
Iaf ska jag o nåra vänner sova över hos en kompis ;) Kul, kul :D Iaf ska vi kolla på nåra filmer hela natten och peta på varandra så vi håller oss vakna.

Just nu sitter jag och lyssnar på Colbie Caillat och äter russin, ska snart iväg så de blir inte ett sånt långt inlägg..
Aja.. Fjärt och prutt.

Haha, var tvungen att slänga in en sjukt gammal bild på mig och Emma! ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)