Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Råkade somna
2011-01-10 / 21:53:41 / Startsidan

Skulle ju blogga men jag råkade somna kl 8 typ D:
Sen om mamma in o väckte mig nyss för jag låg med kläderna på, utan täcke och med alla lampor tända..
Gud! Och nu när jag vaknat känner jag mig bara jättekonstig och jättetrött!
Kunnde knappt stå up och nu när jag ligger i sängen kännns de bara som alllt snurrar runt D: Sjukt!
Och de sjukast är att jag var inte så trött utan mer "utmattad" (hatar det ordet haha).
Aja, antar att jag måste ta igen mig efter lovet.

Nu ska jag sova för jag känner mig illamående, yr och jäkligt trött D:




0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)