Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Veckans blogg :)
2011-01-24 / 22:47:24 / Veckans blogg



Saaabinas.blogg.se
Älskar bloggen, för den är så himmla snygg, designen inläggen, bilderna och texten. Den är bara snygg alltså rakt igenom. Och sen får man inte glömma hennes sjukt unika och coola stil.. Önskar jag var som henne ibland alltså :) Men hon borde uppdatera bätte för hennes blogg kan faktiskt bli något!

Kolla in den nu genom att klicka här
Eller om det inte fukar skriv bara in: Saaabinas.blogg.se i adressfältet :)


1 Kommentarer
SABINA JUHLIN:

men wow, TACK! Måste vara den finaste kommentaren/inlägget jag någonsin fått. Nästan föör fin ju. Haha uppdatera, ja, jag vet kan va lite dålig med det men ska försöka bättre mig ;) Nu blev jag peppp på att uppdatera ännu mer så tack söta du! Ha det bäst, KRAM



SKRIVET DEN: 2011-01-25 KL: 00:22:30 URL: http://saaabinas.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)