Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Veckans blogg
2011-01-24 / 18:04:12 / Veckans blogg

Tänkte börja med en ny grej. Veckans blogg.
De är inte så att ni ska anmäla er eller nåt för det är bara pinsamt eftersom ingen anmäler sig D:
Det är så att jag kollar på lite bloggar, ibland kända och ibland bara vanliga. Sedan väljer jag ut någon och skriver nån mening och länkar lite :)

Ganska tråkigt men jag vill ju hålla upp uppdateringen på något sätt :D

Börjar nu att skriva en Veckans blogg-grej...
Så den kommer upp strax :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)