Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Vill tilbaka till min dröm!
2011-01-09 / 13:05:47 / Startsidan

haha :)
Jag drömmde att jag var kompis med DanielParis (ung&bortskämd) och vi gick runt i centrum o kollade kläder :) Haha han var så rolig! ;D Och sen fyllde han år dagen efter så jag skulle hitta nån slags present till honom, så han skulle gå runt och peka på saker han tyckte var snygga typ o då tog han upp en ful liten plastmuffin elr någon slags cupcake plastgrej o bara "de här är sååå söta! Me like it" Haha ;) Och jag köpte en sån ful liten sak, sen gick vi o köpte ett skinkpaket för 3 kr som jag inte hade råd med tydligen för min lillasyster hade snott mitt kort eller något :O Och sen gick vi på en fest som var jättekonstig.. Kommer bara inte ihåg vad som hände där men det var något hemskt typ :)

Gud vad jag vill bli vän med Daniel :D


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)