Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

ÅÅÅÅ!
2011-07-23 / 01:14:10 / Startsidan

Är så sjuuukt trött!
Men ska ju upp och jogga imorgon så jag måste ställa alarm på mobil.
Och såklart då ska mobilen vara urladdad och självklart hittar jag inte den andra delen till laddaren så jag har bara Usb-kabeln så jag kan ladda på datorn.
Så då måste ju datan va på och inte slockna.. Så jag kan inte somna ännu!
Assåå! Mina ögon håller på att stängas hela tin!
Tänkte bara blogga för att få tiden att gå...
Har haft en superdag för övrigt :) Först blev det fika på Momo med Frida, Natta och Jacqueline.
Sen tog jag en långpromenad, doppa mig i poolen och sen åkte vi till bion.
Filmen var verkligen jättebra och jätterolig! Blev faktiskt förvånad själv över hur lyckad den var :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)