Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Ella här
2011-07-30 / 11:23:32 / Startsidan

Tjobrää! Nu är det så att jag kommer blogga lite då och då för Norea så ni vet. Därimot så kommer jag inte uppdatera lika mycket som Norea gör i vanliga fall eftersom jag har en egen blogg (eller delad med Nina)
www.onlywhen.blogg.se heter den och det vore jätte kul om ni kikade in någon gång :)
VAD JAG SKA BLOGGA OM:
Norea kommer skicka mig sms om vad hon gör och så kommer jag lixom skriva om det MEN det kommer inte alltid vara så utan jag kommer även blogga lite om andra saker för att hålla allt uppdaterat!
hoppas ni alla fattar annars får ni väl kommentera :)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)