Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

FEM SAKER NI INTE VISSTE OM MIN BARNDOM
2011-07-28 / 13:41:00 / Startsidan

1. Jag ljög om att jag kunde flyga när jag var liten och att jag egentligen var en ängel.
2. Jag blev ganska mobbad det andra året på förskolan.
3. Jag lekte med min döda syster Anna (dog i magen). Asså hon var min låtsatskompis typ.
4. Jag älskade att leka med bondgårdar och dokskåp.
5. Jag hade en garnkyckling som jag hade gjort själv på fridtids som var mitt allt. Jag leket med honom hela dagarna, gav honom alltid mat, nattade honom, gick till skolan med honom och självklart hade han ett hus. (ella och cornelia hade också en varsin).

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)