Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

FILM
2011-07-15 / 00:29:20 / Startsidan

Åh vilket liv man har!
Sitter här i sängen och har kollat på youtube-fimer..
Fjorton suger, Älska mig, Fröken sverige och Hannah med H.
Haha, sånnahär typiskt svenska gamla filmer.
Alla går fult klädda, har en nokiamobil och röker.
Skit-balla!
Jaja, nu ska jag sätta på Veronica maggio och skriva lite på Ellas och min "bok".
Vi ska träffas och läsa upp för varandra imorgon så jag måste skriva på lite ;)
Haha, nämen är klar med kapitlet men vill fylla på lite och läsa igenom allt.
Godnatt på er!
photo edited for free at www.pizap.com

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)