Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

GALET
2011-07-23 / 11:42:20 / Startsidan

Tränar gärnet med saga nu.
Vi kör olika stationer. En med träningsmakinen. En med situp,armhövningar och andra styrkeövningar. Och en vilostation. Jag sitter nu som ni kanske förstår på viostation och hejar på saga som springer förfullt! ;)
Snart är det min tur att springa.. AHHH orkar inte! Haha nämen Ï've to be strong!
photo edited for free at www.pizap.com
Kolla in Sagas blogg föresten som jag nyss designat klart :)
Seventennth.blogg.se

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)