Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Godmorgon igen
2011-07-28 / 06:00:00 / Startsidan

Nu äre andra dan vi har sovit.
Hoppas verkligen vi haft det lika kul som vi tänkt oss ;)
Ikväll kommer jag hem och bloggar eller kanske tidigare!
Åh, i nutidens stund som jag skriver detta så sitter jag och väntar på att malin ska komma. De ska åka kvart över hemifrån och nu är klockan 11 över så snart ska vi åka. Då ska vi först fixa tältet sen blir det grillning för fulla rullar!
Men nu måste jag se till så att jag har allting med mig, ses på torsdag!
photo edited for free at www.pizap.com

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)