Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Godmorgon
2011-07-27 / 06:00:00 / Startsidan

Nu sover jag säkert med mina vänner i vårt trånga lilla tält ;)
Haha, men nu ska jag berätta om nutiden när jag skriver det här (hoppas ni fattar)..
Nämen ska packa lite nu till tältningen och senare ikväll ska vi träffas allihopa, käka middag och sätta ihop tältet.
Det ska faktiskt bli jättekul. Tänkte att det skulle bli lite tråkigt och var lite nere men efter vi handlat grejerna t ikväll blev jag mer peppad! Nu planerar vi lite på fb hur vi ska göra och så ;)
Jag ska berätta när alla tidinställda inlägg kommer komma.
06.00
13.00-14.00
17.00
Det är de tiderna som inläggen kommer komma dessa dagar ;)
Hoppas ni tycker om de!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)