Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Halloj! Nu är det live här från the Göta k...
2011-07-30 / 14:07:42 / Startsidan

100media_imag184 (MMS)

Halloj! Nu är det live här från the Göta kanal! Loppet var som väntat skittråkigt och den coolaste båten som jag hejade på åkte såklart ut! Men aja, nu är det hela över och vi ska handla mat till ikväll och sedan slå läger någonstans längs göta kanal;) men nu låter jag ella ta hand om bloggandet ett tag då jag bara kommer mobilblogga nån gång då och då:)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)