Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

LÅNG DAG
2011-07-26 / 00:41:50 / Startsidan

Gick upp tidigt imorse och förberedde mig för det hemliga uppdraget ;)
Åkte in till gamla stan och letade vilt efter det och sedan så blev det av.
Det gick snabbt och inte som jag trodde. Men det var kul.
Aja sen tog jag en lunch där med mamma och sedan blev det att åka till Malin med Nina och Ella.
Vi satt mest och prata om det hemska i norge. Har inte träffat finaste Nina och Malin på lääänge :(
Men nu blire tälting vid Malins gamla hus i nåra dagar (två tre)
Vi ska leva på godis och korv så det blir att träna stenhårt när jag kommer hem ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)