Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

SMAKEN E SOM BAKEN
2011-07-24 / 23:29:45 / Startsidan

Hahha, ni får skratta åt mig och min konstiga musiksmakshistoria!
Den riktiga första musiken som nådde mig var...
Haha, Ted Gärdestad!
Varför: För att mamma hade hans skiva hemma och ja.. På nåt sätt lärde mig alla hans låtar ;) Haha!

Sen blev jag lite äldre och sökte mig till nya hippa sångare.
Och försökte leka cool. Tycket jag om det? Kan ju man inte direkt säga men det var ju inte olyssdenbart.

Ja, Katy Perry!
Varför: För att alla andra lyssna på det!?
Sen började jag tänka på texten lite mer och hittade sedan denna låt, som jag blev förälskad i..
Daniel Bedingfeldt! Ganska tråkig skulle jag säga nu...
Varför: Jo, jag tryckte in lite knappade lite på youtube sen kom jag in på den här låten. Blev kär i texten!
Sen började idol och det var då jag fann mig själv! Haha, hej jag är en tönt!
Amanda Jenssen! Blev kär i henne och det är jag fortfarande ;) Men det var ju hon som fick mig och älska sån musik! Kan fortfarande varje textrad i hennes låtar!
Varför: Hon var ju med i idol. Och nej, det var inte för att hon kom långt. Utan blev förälskad i henne redan på audtionen.
Sen genom Amanda Jenssen hitta jag ju tusen nya artister som jag tycker om otroligt mycket. Några bra exempel är Lykke Li, Miss Li, Duffy, Holly Conlan, Lilly Allen, Kate Nach.
Men ingen av de fick mig fastna lika mycket som jag gjorde för...
VERONICA MAGGIO! Åh är så sjukt förälskad i henne! Hon måste helt ärligt vara bäst i världen. Jag lyssnar på henne hela tin, varje dag! Men jag tröttnar aldrig!
Varför: Jag tror min mamma köpte hennes första album men då gillade jag henne inte.. Har ingen aning varför, jag var dum i huvudet! Haha, nejmen när mamma köpte andra albumet fastnade jag för henne som klister!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)