Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

NU ÅKER JAG!
2011-07-29 / 12:15:25 / Startsidan

Får se om jag får nån internetuppkoppling nån gång annars blir det stilla på den här bloggen om inte nån (ella) skulle kunna gästblogga. Denna "nån" kan isf smsa mig om denna "nån" är intresserad.
Har inte tid att göra tidinställa inlägg just nu men om jag får internetuppkoppling så fixar jag nåra o sen kan jag ju alltis mobilblogga så HELT stilla blir det ju inte.. Annars kan jag ju smsa denna "nån" om hon är intresserad och berätta vad som händer så kan hon ju skriva det i bloggen.
Nu måste jag ta ner mina saker i husbilen.
Det är kaospanik hemma just nu!

1 Kommentarer
L E L L O ♥:

Kika in och se om du vann månadens blogg. Om inte, anmäl dig igen! :)



SKRIVET DEN: 2011-07-29 KL: 14:42:53 URL: http://photographerlello.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)