Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

NU DRAR JAG
2011-07-04 / 11:02:32 / Startsidan

Har inte bloggat på ett tag! D: Men har inte hunnit eller orkat..
Aja, uppspelet gick faktiskt väldigt bra,  vi hade ju bara en vecka på oss att sätta upp en pjäs.
Min monolog gick toppen och solot blev inte falskt så jag är ganska stolt.
På kvällen hade vi premiärfest och det blev ju ganska sent så Moa fick sova över hos mig ;) Men det var sjukt kul!
Och dagen efter var vi tvungna att dra mig upp för att städa ladan (teatern är i en lada).
Det var riktigt sorgligt och tråkigt att det var över eftersom det var tre som jag hade kommit riktigt nära med.
Två bor ganska långt ifrån och vi kommer inte ses förän i höst om vi inte hittar på något innan, men alla är typ borta hela tiden :(
Efter städningen åkte jag och de närmaste vännerna alltså Moa, Gabriella, Moa och Saga till mcdonalds och åt. Maja skulle också med men hon kunde inte :(
Vi hade sjukt roligt! Skrattade och pratade så länge. Känns som jag kännt de i åratal.
Men sen var jag och Saga tvugna att åka hem för att vi skulle på "släktträff" hemma hos farmor och opa.
Jag åt bara middag lite sen gick jag över till Cornelia och Ella och pratade länge.
De har ju precis kommit hem från bohusmalmön och jag har saknat de så sjukt mycket!
Men nu ska jag iväg upp till norrland en vecka så det kommer vara lite dålig uppdatering,  vi känner en familj där i ljusdal typ ;) 

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)