Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

OM ETT HOPP ATT BLI SUND
2011-07-23 / 10:29:34 / Startsidan

Har varit ute och joggat idag och sen blev det nyttig frukost igen.
Idag blire bara att superstäda rummet sen vill jag nog träna lite mer..
Hahha, men det är faktiskt jättekul att springa på vår träningsgrej hemma.
Sen tappar man kalorier!
Har bestämt mig för att jogga varje morgon förutom söndagar då jag har min slappdag.
På lördagen är det den ända dagen jag får äta godis men inte i stor mängd då och nästan bara mörk choklad och sånt. Har gett bort allt mitt godis som jag köpte på kryssningen och det känns ju inte alls bara lite surt?
Aja, nu ska jag städa och senare ikväll kanske jag och ella kan ta nån fika (ska ta en vitaminvatten;))

1 Kommentarer
ELLLLL:

Men herregud Norea!

Du behöver ju träna minst av alla! Visst, det kan vara bra att vara nyttig och sådär men nu e de ju banne mig sommar! Gör mig inte orolig ;)<3



SKRIVET DEN: 2011-07-23 KL: 20:58:05 URL: http://onlywhen.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)