Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

ÖNSKAR ATT MAN FICK SÅNNA HÄR OFTARE
2011-07-24 / 19:39:02 / Startsidan

Känner du dig illamående, orolig i magen eller som om du ska kräkas? Då har jag den ultimata produkten som hjälper dig att må finemang igen!
Multi-Action Proviva är den super inteligenta produdukten som stärker din mage och ditt immunförsvar. Den innehåller frukt, medicin, massa ABC och D-vitaminer, socker, lite frida och jacqueline tips och en stor mängd av grahamsmjöl som får dig att må susen!

Ja, visst låter det för bra för att vara sant? Så släng ifrån dig datorn genast och spring ut till närmaste butik och köp eller hyr den idag! Om du inte är helt nöjd så får du pengarna tillbaka, men det händer så sällan, va va? 90% av alla våra kunder är nöjda, de andra 10% har inte ens provat den! Beställ den idag och du behöver endast betala 399,90kr, det är bara vecka 10-11 som den har det ultimata priset, så du har endast två veckor på dig att köpa den till detta Pang Pris! Så köp den nu och du får med dig en Multi-Action Proviva mugg! Muggen finns i massor av färgglada som passar både dig och ditt hem! Så sitt inte bara där hemma och kräks, beställ den nu!

Becuse you're worth it ..

Haha, en gammal komentar som jag fick av Frida och Jacqueline när jag var magsjuk ;)

3 Kommentarer
Filippa från TeenBeauty:

OJ, jag trodde det var sannt! ^^



Kram



SKRIVET DEN: 2011-07-24 KL: 20:15:35 URL: http://teenbeauty.blogg.se/
Amanda:

Wow vilken fin blogg! Har du gjort designen själv?



SKRIVET DEN: 2011-07-24 KL: 20:18:19 URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Yohanna:

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria som tar slut nu på Tisdag och skulle bli superduperglad om du skulle vilja lägga en sista röst på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/sista-chansen-nu.html



P.S. Du får en länkning som tack!



SKRIVET DEN: 2011-07-24 KL: 21:40:53 URL: http://fireflybaby.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)