Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Tjennare!
2011-07-01 / 19:49:58 / Startsidan

Haha, känner att min blogg suger just nu och att alla mina läsare försvinner.. Men vad ska jag blogga om?
Går ju på teaterlägret hela dagarna och efter det badar jag och annat ;)
Aja, tänkte blogga om dagen iaf..
Idag hade vi genrep med publik. Det gick sådär. Jag glömde en replik men ingen märkte det som inte visste hur manuset gick;) Så det var ju bra. Solot gick sådär, gick upp för högt på tonen. Aja, nu sak man se på vad man gjorde bra och vad man kan göra bättre! ;)
Nu blir det att läsa,läsa,läsa manus tills jag dör!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)