Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

USH
2011-07-24 / 00:34:46 / Startsidan

Det händer sånna sjukt hemska saker just nu i världen så man är ju oroliga att det ska hända en själv...
Massmordet i Norge, Bomben i Oslo, Japan-saken och allt annat!...
Man börjar ju sluta tvivla på 2012.. Fast nu ska jag inte gå emot all fakta jag läst om 2012.
Ja, jag höll ju på med att läsa om 2012 och det när jag var som räddast och efter jag fick reda på en massor av saker var jag faktiskt inte alls rädd längre. Mayafolkets högste ledare har själv sagt att domedagen absolut inte e 2012 ;) Här e en länk för alla er som känner er oroliga ;) http://blogg.aftonbladet.se/johan-evangeliet/2010/01/enligt-maya-kalendern

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)