Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Var tvungen
2011-07-27 / 10:48:24 / Startsidan

åh är tvungen att berätta hur mycket jag ÄLSKAR veronica maggio!
Sitter allvarligt och lyssnar på henne nu och ler.
Jag älskar ALLA hennes låtar och njuter varje sekund jag får höra hennes röst.
Hon är fucking bäst!
Haha, okej inte min grej att svära... Men hon är såååååååååååå bäst!!!
Jag dör! Vet inte hur jag ska beskriva så ni förstår men hennes musik är så genigalisk!
Det bästa jag någonsin hört! Åhhhhhh..... Bajs! Det är en hel månad kvar tills jag får se henne!
Och det ska bannemej inte bli den sista konserten, jag ska fan gå på 1000! Skulle sett henne nu på fredag men det bajsa ihop sig! Aja, nu äre bara att tagga,tagga,tagga till den tjugonde med coolaste Maja!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)