Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

AAAA
2011-06-29 / 08:30:33 / Startsidan

Jag drömde värsta sjuka drömmen om att jag åkte till bohusmalmön där cornelia och Ella är.
Shit, ush! Vi bodde typ på en skola och så fort man gick i en korridor blev man jagad.
Jag drömde att jag tog en buss dit typ. Men sen när jag skulle tillbaka var det sent på kvällen och jag skulle ju till teaterlägret dagen efter. Bohusmalmön ligger ju i göteborg. Så jag började typ gråta! Sen förvandlades min mobil till en jättelång och snygg mobil och då blev jag glad men man kunde inte ringa med den och jag skulle ju ringa mamma! Ush, en hemsk dröm!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)