Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

DAGEN
2011-06-23 / 00:39:07 / Startsidan

Bilder från Ellas&Ninas blogg

Tänkte berätta lite kort om dagen ;)
Först åkte jag in till sergel med Mickan, Ella, Emma, Nina och Malin.
Shoppade lite och gick sedan och åt.
Ja, sen åkte vi hem. Jag dushade, bytte om lite lätt, åt mat och sedan mötte jag samma tjejer för att grilla.
Vi hade skitmysigt. Nina hade tagit med sig musik och sen satt vi där och grilla machmellows, drack cola och käka chips. Sen vid 11 tiden åkte vi hem och nu ligger jag här i sängen. Lägger ut en massor av bilder imorgon :)
Men nu måste jag sova för imorgon ska jag med till mammas jobb. Hon jobbar på en sommarskola och är lärare för de som inte klarat målen för 7:an och 8:an. Sen ska jag och mamma t farsta och shoppa ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)