Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dagen
2011-06-15 / 20:33:02 / Startsidan

Skrivarkursen var faktiskt jättekul. Alla mina texter blev bajs då men ändå. Det är svårt när de säger 5 minuter och skriv om det här och det här, men man lär sig mycket när man gör misstag ;) Haha, vi skrev typ 9 texter och jag blev typ halvnöjd men två ;) Men så kan det gå! Jag lärde mig mycket iallafall.
Nu ikväll hade vi match mot förldrarna, säg inget men det blev en förlust ;(
Bajs också! Aja, ska dusha nu och sen skriva,skriva,skriva!
Skrev jättemycket på min och Ellas igår men sen råkade jag glömma spara! Åh, är så jävla pist off på mig själv! HHaha, oj vad cool jag kände mig när jag skrev pist off!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)