Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

HEMMA
2011-06-12 / 11:12:27 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Nu är jag hemma, känns både skönt och tråkigt.
Har saknat min sköna säng och min dator ;)
Haha, nämen det var så himla skönt att komma bort, strunta i att sminka sig och bara sätta upp håret i en bulle!
Bara skita i utseendet helt och bara bada, sola och vila ut sig ;)

Ska spela match nu så måste skynda mig, sen blir det att gå på barnkalas, mina fina kusiner Idde och Loke fyller år ;)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)