Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Hinner inte blogga
2011-06-28 / 08:57:47 / Startsidan

hinner inte blogga nu eftersom jag är på teaterlägret hela dagarna men ska försöka att mobilblogga vid lunchtid o sånt ;)
Fick en riktig pissroll igår föresten. Jag har aldrig fått en sån dålig roll förut men jag ska försöka ändra på den idag.
Men vi har bara en vecka på oss så det blir snabba repetioner och föreställning på söndag :/
Jacqueline, Frida och Ebba är välkommna att kolla om den inte blir dålig ;) Och om jag får en hyfsad roll :)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)