Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

KOM JUST PÅ ATT JAG SAKNADE
2011-06-26 / 00:12:47 / Startsidan

skolan lite.
Inte just att göra uppsatser och uppgifter men alla fina vänner och den fina klassen!
Vill nästan tillbaka till alla jobbiga bajsdagar i skolan!
Ush vad jag kommer ångra att jag tänkte såhär på höstterminen sen!
Tänkte iallafall träffa min käraste flickor Jacqueline, Frida och Ebba imorgon varesig de kan eller inte!
Haha, men vi får hoppas att de kan. Har skickat ett gulligt sms till dem men det är bara Jacqueline som svarat :)
Åh, saknar de så otroligt mycket att jag nästan får ont i magen. Ändå har det bara gått drygt två veckor :O
Skulle kramat de lite bättre på skolavslutning. Vi är så jäkla dåliga på att träffas på loven ju eftersom alla är upptagna hela tiden!
Saknar er mina fina duvor! ;)

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)