Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Konsert
2011-06-01 / 22:43:45 / Startsidan


Hade konsert idag och oj vad bajsigt det gick för mig! Men jag försöker överleva!
Ella, Emma och Cornelia kom iaf och såg mig skämma ut mig själv! Haha, riktigt så dålig var jag kanske inte då, hoppas jag iaf! Men iaf åkte jag hem med de och eftersom det var ganska sent var det ganska krångligt och det tog ganska lång tid. Men vi kom hem iaf, så nu sitter jag med lite uppvärmd mat, orkade inte laga något så tog restena från igår ;)

Imorgon kanske jag och Emma och kanske Nina på kändisjakt i stan. Haha, vi ska kolla olika kändisbloggar och se vart de är någonstans och sen ska vi hitta de! Haha, kan vi vara lite töntigare, och det var abslout inte min ide! Aja, ska försöka få med Ella och Cornelia också men de lät lite skeptiska mot iden men aja jag får väl hota de ;)


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)