Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

LÖRDAG
2011-06-28 / 19:24:11 / Startsidan

Var annika i pippi för länge,länge sen!
Åh, är ganska nöjd över min roll nu :)
Spelar borgmästaren i smaragdstaden. Vi spelar ju trollkaren från oz ;)
Och sen spelar jag även småroller som en av lillputtarna och en person i prologen.
Måste öva in alla låtar och repliker nu. På torsdag blir det inge manus :/
Shit, hur ska detta gå! ;) Som tur har jag inget solo iallafall. Bara en liten rad jag ska sjunga ;)

1 Kommentarer
"G" ;):

HÄJ NOREA KOLLA MIN BLOGG OCH SE OM DU KÄNNER IGEN DEN KONSTIGS TYPEN PÅ ALLA MUPPBILDER :D



(det borde du göra, heh)



SKRIVET DEN: 2011-06-28 KL: 23:30:41 URL: http://baralillabex.se



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)