Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

MÖT DAGEN MED ETT LEENDE
2011-06-17 / 08:47:05 / Startsidan

photo edited for free at www.pizap.com
Idag äre sista dagen på skrivarlägret med Ella. Idag kommer en författare och berättare om sin väg till skrivandet eftersom hon började skriva i våran ålder. Vi ska även skriva en roman och jag tror nog att jag kommit på nåt bra. Men jag får se hur det blir ;) Och sen blire käk på doncen som jag och ella längtat efter HELA veckan ;) Haha, första dan åt vi på cafet på kulturhuset (inte gott!) sen dagen efter matsäck o idag då blire doncen!
aja, måste packa ner lite pengar o sånt i väskan nu. Funderar på att ta med mig datorn t romanen vi ska skriva. Det är så jobbigt att skriva för hands ;)
Skriver mer när jag kommer hem!

1 Kommentarer
Nathalie:

anmäl dig gärna till dagens länk tävling! utser en vinnare imorgon:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment



SKRIVET DEN: 2011-06-17 KL: 09:49:14 URL: http://liborius.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)