Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Nu drar jag
2011-06-10 / 15:17:05 / Startsidan


Ska åka bort med husbilen nu :)
Vi ska åka till nånstans i sverige bara över helgen, jag har ju inte haft skolavslutning ännu, har det på tisdag!
Kommer mobilblogga lite men datorn kommer stanna här hemma ;) Duktig!
Det sköna med att åka bort är att det bara är vi familjen och typ inte så mycket annat folk så jag tänker gå helt utan smink och bara ett fåtal kläder med mig ;) Vi ska bara vara på det där stället (kommer inte ihåg vad det heter) och bada o sola hela helgen, FETT MED SKÖNT!

Haha, hör av mig när jag kommer dit!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)