Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Gårdagens dag
2011-06-10 / 08:00:16 / Startsidan

Hann inte skriva så mycket igår, hade nästan alltid bråttom när jag skrev men nu kan jag berätta vad som hände;)
Först hade vi sovmorgon till nio för att vi hade arbetslagsdag på rudan. Haha det var ver verkligen skittråkigt alla kände sig bara tvingade att vara där. Aja, vi körde brännboll och kubb sen åt vi lunch och efter det var lärarna så dåliga så de kom inte på nåt bättre så de tvingade oss att vara kvar en timme till och inte göra någotting så vi satt oss vid stranden med Karin och pratade lite. Sen fick vi åka hem så vi åkte hem till var och en en snabbis o sen träffades vi i handen igen o åkte in till stan där vi mest bara satt o pratade. Efter det åkte jag hem, dushade och bytte om sedan åkte jag t Idas slutkonsert o fyfan vad stolt jag blev när Ida sjöng solo!
aja, idag har jag idrottsdag på torvalla men måste iväg snart, bloggar när jag kommer hem!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)