Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dag 01- Om mig
2011-03-17 / 06:50:00 / Startsidan

 
NOREA
Ja, vad ska man skriva?
Jag är en flicka på 14 år (elr fyller 14 på fredag)
Jag går i sjuan i en orkesterklass, där vi får lära oss spela orkester med klassen, musikdata (skriva musik genom datan), Musikteori (lära sig noter och grejer, Brukspel (Testa på nya instrument eller sjunga).
 
På fritiden går jag på fotboll som länge har varit en stor del av mitt liv. Jag har spelat sen jag var 5 så det skulle nog kännas tomt om jag tog en paus.
Jag har även spelat teater sen jag var 4 år. Men den här terminen har jag börjat på en Improteater också. Teatern är en sak som gör mig otroligt glad. Att ställa sig på en scen och agera och fånga publikens intresse är det bästa jag vet. Det är helt fantastiskt att en kan berätta en historia på så många olika sätt. Så skådespelare har alltid varit mitt drömyrke.
 
Men det jag kan offra allt är för er mina vänner och familj.
Jag har två ordentliga vänner som alltid funnits där. Vi har visserligen förändrats sen jag bytte skola men jag slutar aldrig älska dem. Jag har haft en otrolig tur slår det i mig ibland när jag ser på andra.
 
Jag tror det var allt om mig.
Hoppas ni orkade läsa allt :D