Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dag 02- Vad är kärlek?
2011-03-20 / 00:18:08 / Startsidan

Hmm.. Vad är kärlek?

Jag tror att livet bara handlar om kärlek.
Att man ska ge och få så mycket som möjligt.

Kärlek för mig kan vara en plats, en stol, en vän, en familjemedlem, en medmänniska eller en situation.
Jag älskar trygghet och den är nog egentligen kärlek för mig.
Allt som ger mig trygghet, som jag känner mig trygg med/i/hos älskar jag.
Jag älskar mitt hem, och inte för att det är särskilt snyggt eller hipp utan för att det är tryggt. Det är mitt hem och jag älskar det.

Kärlek är det viktigaste i livet men även det svåraste.
Så var rädd om all kärlek. Ge aldrig bort kärlek till fel person. Säg aldrig nej till kärlek. Göm aldrig din kärlek.
Och glöm abslout inte bort din kärlek.


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)