Startsidan      Norea tipsar      Dagens outfit      Gott och blandat

Dag 04- Min bästa vän
2011-03-25 / 10:01:36 / Startsidan


Min allra bästa vän är Moa.
Du och jag har känt varandra i hela våra liv. Du står närmast mig och vi har alltid funnits för varandra.
Moa, du är underbar och jag har nog alldrig sett dig på ett dåligt humör.
Du är alltid så posetiv och glad så det blir omöjligt att vara småsur vid din omgivning.
När jag är med dig vet jag att jag alltid kan vara mig själv. Vi har så himla akul tillsammans och delar på så många fina och roliga minnen och jag vill bara få mer minnen med dig ska du veta!
Vi träffas inte lika mycket som förr och det gör lite ont för jag saknar dig hela tiden! :(
Vi är så himla lata! ;) Haha, men vi ska faktiskt inviga en dag i veckan vi alltid ska vara på :D

Men Moa är världens underbaraste människa och jag är världens lyckligaste som känner henne!<3
Du vet att jag älskar dig!<3

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)